wowhead

czwartek, 16 lutego 2012

Zmiany w talentach MoP i aktualizacja poradnika do SV

Wczoraj wieczorem Blizz uraczył nas aktualizacjami w dziale naszych przyszłych talentów. Widać że cały czas pracują nad zmianami i nie zdziwię się jeśli będziemy mieli okazję wypróbować je jeszcze przed wakacjami na serwerach live.
Zmian jest bardzo dużo, głównie to nerf obrażeń o 50% większości spelli. Jest też kilka ciekawszych zmian.

Ponadto zaktualizowałem ostatnio poradnik do SV.


 Nowe talenty:
Usunięto tier talentów związanych z amunicją, zmieniono kolejność poprzednich talentów i dodano nowy tier talentów na najwyższy poziom zawierający 3 nowe Shoty:

- Powershot – Wystrzeliwujesz potężny strzał który zadaje X obrażeń wszystkim przeciwnikom przed Tobą w szerokości 20 jardów. Obrażenia zwiększają się wraz z odległością od celu.
• 15-30 jardów podwójne obrażenia i stun na 1 sec
• 30-50 jardów potrójne obrażenia i stun na 2 sec

- Glaive Toss – Ciskasz dwoma ostrzami 30 jardów przed siebie zadając X obrażeń wszystkim przeciwnikom [na torze lotu chyba zapomnieli dodać ;)] i spowalniając ich o 50%.
Ostrza wracając do Ciebie również zadają obrażenia i spowalniają trafionych przeciwników.
Jeśli Glaive Toss trafi co najmniej 2 przeciwników w obu kierunkach, cooldown zostaje zresetowany.

- Binding Shot – wystrzeliwujesz magiczny pocisk wiążący cel i wszystkich pozostałych wrogów w odległości 10 jardów od miejsca trafienia. Zwiększa wszystkie obrażenia które związane cele otrzymują od ciebie o 15%.
Przeciwnicy którzy oddalą się 15 metrów od strzały zostają zestunowani na 10sec (5 sec w PvP)

Nie musimy już narzekać na ostatni tier naszych przyszłych talentów – teraz jest potężny. Oczywiście wszystko zależy od obrażeń jakie będą zadawały ale już teraz widzę, że na przyszłych rajdach szalenie ważne będzie odpowiednie pozycjonowanie się w czasie walki.


Zmiany skilli:
Arcane Shot, Steady Shot, Multi Shot, Kill Shot, Aimed Shot - będą o połowę gorzej skalowały się z obrażeniami broni i zadawały o około połowę mniej dodatkowych obrażeń. Czyli krótko mówiąc, zostaną znerfowane o 50%. Ale nie ma co jeszcze załamywać rąk i wyrzucać monitora przez okno. Podejrzewam, że skoro będziemy jedna klasa używającą renged weapons zostaną one dopasowane tak abyśmy nie czołgali się na szarym końcu recounta. Po za tym, to nie są jedyne, ostateczne i kompletne zmiany.

Kolejne dwie zmiany tyczą się Black Arrow i Lock&Load:

Black Aarrow – Wystrzeliwujesz Black Arrow w cel zadając 1,051% obrażeń broni jako shadow damage.
Dodatkowo Black Arrow zadaje 4,204 obrażeń przez 20sec celowi i wszystkim przeciwnikom którzy znajdowali się na drodze Black Arrow w momencie wystrzału.

Lock&Load – Masz 100% szans kiedy złapiesz cel w Freezing Trap lub Ice Trap, że Twój następny Explosive Shot nie będzie kosztował focus, będzie bez cooldownu i zada podwójne obrażenia. Efekt trwa przez 12sec.

Zmiana w Black Arrow tylko potwierdza to co mówiłem wcześniej, że odpowiednie pozycjonowanie się na walce, tak abyśmy mieli wszystkich przeciwników w jednej linii będzie bardzo ważne.
Co do Lock&Load, ciekawa zmiana podwójne obrażenia zamiast 2 darmowych exp shotów? Dla nas to zysk jednego gcd.

7 komentarzy:

  1. Dokopałem się do blueposta wyjaśniającego "nerfy", jest dokładnie tak jak sądziłem ;).

    http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/4063167954?page=3#51

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co rozumiem zostanie zmieniony system naliczania obrażeń i odczują to głównie gracze poniżej 85 lev. W takim sensie, że obrażenia z broni będą zwiększone wprost proporcjonalnie do nerfa magicznych obrażeń. W efekcie hunter na max lev nic nie straci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grasz coś pvp? chciałbym trochę pograć ale nie moge znalezc zadnego pozadnego poradnika

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cierpię pvp :). Jeśli nie przeszkadza Ci język angielski tu masz zbiór porządnych guide do pvp:
    http://www.warcrafthuntersunion.com/cataclysm-hunter-guides/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiedz mi jako zatwardzialy gracz Pve warto pchać sie w drzewko bm?bardzo odstaje pod względem dps od mm czy sv?zamierzasz zrobić także tego poradnik czy szkoda czasu na to.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odstaje w dps dość znacznie. Jeśli chcesz grać rajdy na poziomie wyższym niż normal, to szkoda czasu na naukę bm.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i patch 5.0.4 nadszedł, wszyscy zapewne pogubili się w nowych zestawach talentów, glyphów oraz balansie speców, niewyobrażam sobie co się będzie dziś działo na rajdach. Kiedy można będzie się spodziewać jakiegoś poradnika do nowego patcha?

    OdpowiedzUsuń