wowhead

piątek, 18 listopada 2011

Hunter SV

W końcu, po raz drugi w tym dodatku sv stał się topowym specem rajdowym. Szkoda, bo zdążyłem już polubić mm. Postaram się w tym poradniku zawrzeć porady zarówno dla graczy zaczynających grę hunterem, jak i dla tych bardziej doświadczonych.

[ Aktualne dla patcha 4.3.2 - 15.02.2012 ]

Drzewko talentów:
Zacznę od najważniejszego, czyli buildu. Ten natomiast wyglądać będzie następująco:
Podane drzewko jest dość uniwersalne, świetnie sprawdza się zarówno na walki single target jak i aoe. Jedyne ruchome punkty które możemy zmieniać w zależności od specyfiki walki to 2 punkty Point of No Escape.
Jeśli przygotowujemy się na walkę na której nie używamy trapów na addy możemy te 2 punkty przenieść w Survival Tactics, da nam to dodatkową mobilność, jeśli natomiast potrzeba lepszej kontroli addów, powinniśmy dać te punkty w entrapment, a na walki takie jak Ultraxion możemy zrezygnować z nich na rzecz Hunter vs. Wild.


Glyphy:

Prime (bez setówek): Explosive Shot, Kill Shot, Arcane Shot/Serpent Sting
Glyph of Serpent Sting staje się lepszy od Glyph of Arcane Shot tylko i wyłącznie na walki z bardzo dużą ilością aoe, normalnie używamy tego pierwszego.

Prime (z 2xT13): Explosive Shot, Arcane Shot, Kill Shot/Serpent Sting
Kiedy już zdobędziemy co najmniej 2 części T13 zmienia się trochę priorytet glyphów. Zwiększa się ilość wystrzeliwanych Arcane Shot, więc glyph na nie zostawiamy zawsze. Na walki single target trzecim glyphem będzie Kill Shot, na walko aoe Serpent String.

Major: Raptor Strike, Trap Launcher, Disengage/Detterance
Glyph of Raptor Strike jest obowiązkową pozycją. Użycie Raptor Strike przed potężnym aoe bossa, może nie raz ocalić nam skórę.

Minor: Feign Death
Pozostałe 2 glyphy są całkowicie dowolne. Niestety hunterzy nie mają żadnych mocnych Minor Glyphów.


Statystyki:
Priorytet statystyk w survi wygląda następująco:

Agility > Hit (przed capem) > Haste (przed capem, przed 2x T13*) > Crit > Mastery > Haste (po capie)

Agility: Główna statystyka dająca największy bost do dps.

Hit: Odpowiedzialny jest za ilość missów naszą i naszego peta. Za pomocą odpowiedniego gearu i reforgingu musimy utrzymywać go na poziomie 8%, czyli 961 Hit Rating. Hunterzy Dreanei z racji swojego raciala muszą ten współczynnik trzymać na poziomie 7%, co odpowiada 841 Hit Rating. Powyżej capa hit nie daje żadnego bostu do dps.

Crit: Odpowiada za szansę na trafienie krytyczne. Jest on na tyle mocnym statem, że raczej nie refogujemy go w nic innego.

Haste: W przeciwieństwie do innych klas haste NIE zmniejsza naszego global cd i NIE daje nam dodatkowych ticków dot. Na co więc wpływa? Skraca czas castowania Cobra Shota, skraca odstępy pomiędzy auto atakiem naszym i peta oraz nieznaczenie zwiększa tępo regenerowania focus naszego oraz naszego peta. Powinniśmy trzymać ten stat na poziomie 760 co pozwala nam ładnie zagrać naszą rotację.
* Po zdobyciu co najmniej 2 części T13 nie potrzebujemy haste capa. Haste staje się dla nas najgorszym możliwym statem i będziemy chcieli go zreforgować z każdej części gearu w coś innego.

Mastery: Zwiększa wszystkie „magiczne” obrażenia. To znaczy, te których źródłem jest fire, arcane, shadow itp. Itd. W praktyce jedyne skille na które nasze mastery nie wpływa to Auto Shot, Multi Shot, Kill Shot i Raptor Strike.

Aby idealnie dobrać capy polecam tą stronę http://www.wowreforge.com/.


Bostery/Odpałki/Cd’ki:
Jako, że agility jest statem który daje nam największe profity to jego powinniśmy zwiększać w pierwszej kolejności. Dlatego używamy jedynie jedzenia, flaszek i potków z agilidy. Pod tym względem nic nie zmienia się w stosunku do innych speców.
W sv posiadamy jedynie 2 cd’ki co 5 minut bostujące nasz dps. I są to:

Od nas: Rapid Fire i od peta: Call of The Wild (ewentualnie Roar of Recovery co 3 min)

Jak mając do dyspozycji tak niewiele odpałek wycisnąć od nich jak największe profity?

• Stackujemy cd’ki, to znaczy odpalamy oba na raz.
• Tuż przed pullem wypijamy Potion of the Tol’Vir, dzięki temu będziemy mogli wykorzystać dawany przez niego efekt dwukrotnie podczas walki.
• Jeśli walka trwa dłużej niż 5 minut cd’ki używamy na starcie, aby móc dwukrotnie zestackować je z potionem.

Dodatkowo ciekawą zagrywka: jeśli na progressie pulle są szybciej niż co 5 minut i nasze cd'ki nie zdążą się odnowić możemy szybko zmienić spec na mm, użyć Readiness, wrócić do sv i zmienić peta na drugiego takiego samego. W ten sposób nasze cd'ki będą odnowione i gotowe do odpalenia w momencie pulla.


Profesje:
Zawsze na ten temat pojawiały się pytania. Najlepszymi obecnie profesjami dla nas są:

Blacksmithing: daje 2 dodatkowe sockety w które możemy wsadzić 2 gemy 50 agi.

Engineering: po za enchantem na pasek dającym tarczę absorbującą 20k dmg ma enchant na rękawice dający 480 agi na 10sec co minutę. Daje to uśrednioną wartość 80 agi przez cały czas, ale pozwala też przetrzymać tego bosta przez chwilę i odpalić go w konkretnych sytuacjach, np na Burning Tendons na Spine of Deathwing.

Profity z leatherworking, enchanting, inscription i alchemy są takie same i wynoszą 80agi.
Pozostałe profesje dają zdecydowanie mniejsze bonusy


Lista priorytetów, rotacja i dpsowanie w sv (bez setówek):
Priorytety używania skilli w sv, po nałożeniu Hunter’s Mark i Serpent Stinga wyglądają następująco:

Explosive Shot > Kill Shot > Black Arrow > Cobra Shot (poniżej 80 focus) > Arcane Shot

Ale same priorytety niewiele nam powiedzą jeśli nie znamy rotacji. Najważniejszym skillem w naszej rotacji jest Explosive Shot i musimy ją zagrać w taki sposób aby nie opóźniać go ani o sekundę, czy to z powodu casta, czy z braku focus.

Haste cap na poziomie 760 (cast Cobra Shot 1,67sec.) pozwala nam ładnie zagrać następującą rotację:

Explosive Shot | 3x Shot | Explosive Shot

To czym są te 3x Shot zależy od naszego poziomu focus w danym momencie. Nie można tego rozpisać na sztywno przez talent Thrill of the Hunt. Najczęściej są to 3x Cobra Shot lub 2x Cobra Shot i 1x Arcane Shot. Grając tą rotację musimy pamiętać o kilku sprawach:

• W tych trzech Shotach zawsze powinny znajdować się co najmniej 2 Cobra Shoty. Dlaczego? Jeśli wystrzelimy 2 Arcane Shot, lub Arcane Shot i Black Arrow po pierwsze będziemy mieli sekundowy przestój w rotacji, po drugie wypłukamy się z focus który długo będziemy odzyskiwali do poprzedniego stanu. Wyjątkiem jest faza <20% hp bossa, gdzie koniecznie wciskamy 2 Kill Shot jeden po drugim.

• Podczas casta Cobra Shot zostaje nam wyleczone około 20 focus, nie spamujemy go więc jeśli mamy focus na poziomie około 80.

• Uważnie obserwujemy cooldown na Black Arrow. Staramy się odkładać focus tak, aby móc odświeżyć go tak szybko jak to tylko możliwe i aby nie kolidowało to z wystrzeleniem Exp Shota. Częsty błąd to sytuacja kiedy po 2 Cobra Shot mamy ~50 focus i akurat zszedł nam cd na Black Aarrow. Odświeżenie Black Arrow oznacza, że straciliśmy jednego Exp Shota z rotacji. Aby zapobiec temu tuz przed zejściem cd z dota musimy czasem wystrzelić jedną Cobrę zamiast Arcane Shot nawet kiedy jesteśmy powyżej 80 focus, aby focusu starczyło i na Black Arrow i na Exp Shota.

• Nie wystrzeliwujemy więcej niż te 3 Shoty aby nie opóźniać kolejnego Exp Shota. Będą nam się zdarzały małe przestoje w rotacji po pół sekundy (w zależności od latency) ale wciskanie w tym czasie Cobry wpłynie niekorzystnie na nasz dps. Możemy zaryzykować i wepchnąć tam Arcane Shot ale musimy liczyć się z tym, że możemy wtedy nie być w stanie wystarczająco szybko odzyskać focus na Black Arrow. Osobiście jestem zwolennikiem przeczekania tego pół sekundy (poza fazą <20%).


Lista priorytetów, rotacja i dpsowanie w sv (z 2xT13):
Po zgarnięciu 2 części setowej nasza rotacja ulega pewnym zmianom:

Zaczynamy od: Hunter's Mark | Serpent Sting | Explosive Shot | Black Arrow

Później przeważnie to będzie wyglądało następująco:
Explosive Shot | 2x Cobra Shot + 2x Arcane Shot LUB 3x Cobra Shot | Explosive Shot

Przez te kilka tygodni gry w sv wypracowałem trochę inną niż w poprzedniej wersji poradnika rotację. Jeśli po Exp Shocie mam mniej niż 10-15 focus po nim idą automatycznie 3 Cobra Shoty (co wyleczy 81 focus), kiedy mamy go więcej idą tam zazwyczaj 2x Cobra Shot i 2x Arcane Shot (jeśli groziłoby to brakiem focus na następnego Explosive Shota darujemy sobie jednego Arcane). Z powodu talentu Thrill of The Hunt i proców Lock&Load nie można tego tak na sztywno rozpisać. Pamiętamy o kilku poniższych zasadach:

• Nie wystrzelamy Cobra Shot jeśli groziłoby to przekroczeniem poziomu 100 focus, to po prostu marnotrawstwo, zazwyczaj wybierając kolejność Arcane Shot i Cobra Shot staramy się trzymać na nieco niższym poziomie focus aby przypadkowo nie przekroczyć capa (np puszczając je na zmianę, chyba że jesteśmy pewni że capa nie przekroczymy).

• Jeśli pościliśmy już 2 Cobra Shot i 1 Arcane Shot i mamy mniej niż 60 focus za nic w świecie nie wystrzeliwujemy kolejnego Arcane Shot. Czekamy na cd Explosive Shota.

• Odświeżamy Black Arrow co cd.

• Na co najmniej 2 cele stojące nieruchomo obok siebie zamiast Black Arrow używamy Explosive Trapa. Da nam to 2x większą szansę na L&L i nieznacznie większe obrażenia.


Lock&Load:
To co jest charakterystyczne dla sv to proc Lock&Load. Pozwala on nam na wystrzelenie 2 darmowych Exp Shotów bez cd i bez kosztów focus. Z talentów mamy 20% szansy na ten proc przy każdym ticku Black Arrow lub Explosive Trapa. Wewnętrzny cd na Lock&Load trwa 10sec. Podczas Lock&Load stosujemy następującą rotację:

Explosive Shot | 1x Shot | Explosive Shot | 1xShot | Explosive Shot

Explosive Shoty rozdzielamy dowolnymi spellami, np Arcane Shot i Cobra Shot, albo Black Arrow i Cobra Shot czy 2x Arcane Shot. Musimy jednak pamiętać, że trzeci Explosive Shot nie wynika z proca i musimy mieć na niego zachowany focus. Staramy się nie wystrzeliwać 2 Explosive Shot pod rząd, bardzo często tracimy przez to 1 z ticków dota (a ponieważ L&L resetuje cd na Explosive Shocie, nie zarobimy na tym żadnych dodatkowych Explosive Shotów w czasie walki).


Macra:
Najbardziej przydatnym w sv macrem będzie to pozwalające dość szybko wystrzelić Exp trapa. Wystarczy dwukrotnie kliknąć zbindowane macro i wycelować myszą:
#showtooltip Explosive Trap
/castsequence [nomod]reset=15 Trap Launcher, Explosive Trap

Ci co mają zmianę aspectów zbindowaną pod kulką wiedzą jak często zdarza się przypadkowo wyłączyć aurę. To macro nie pozwala na wyłączenie aspectu poprzez ponowne klikniecie aktualnie aktywnego buffa:
#showtooltip Aspect of the Hawk
/cast !Aspect of the Hawk

Detterence często ratuje nam życie, ale czasem wystarczy aktywować go sekundę, nie na cały czas jego trwania. To macro pozwala jednocześnie założyć osłonę oraz zdjąć ją wcześniej poprzez ponowne kliknięcie macra:
#showtooltip Detterence
/cancelaura Deterrence
/cast Deterrence

Jeśli macie stałych tanków to macro bardzo uprzyjemni wam życie. Bo ile razy było tak, że odliczanie do pulla zaczynało się pod sam koniec trwania md?
#showtooltip Misdirection
/cancelaura Misdirection
/cast [target=Imię_Tanka,exists] Misdirection

Macro pod Explosive Shot dla inżynierów, aby nie zapominać o regularnym odpalaniu rękawiczek:
#showtooltip Explosive Shot
/use 10
/cast Explosive Shot

Niezwykle wygodne macro pozwalające na jednym barze mieć przywołanie, leczenie, odwołanie i wskrzeszanie peta:
/cast [nomod,nopet,nomod,button:1]Call Pet 1
/cast [nomod,nopet,nomod,button:2]Revive Pet
/cast [nomod,target=pet,dead]Revive Pet
/cast [nomod,pet,nomod,button:1]Mend Pet
/cast [nomod,pet,nomod,button:2]Dismiss Pet


To by było na tyle. Jeśli macie jakieś uwagi, komentarze, pytania, zauważyliście jakieś błędy w tekście lub w moim sposobie myślenia o sv, śmiało piszcie tu.

35 komentarzy:

  1. witaj
    poradnik świetny. Czy mógłbyś dodać makra i addony, które używasz bądź polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm... Gdy uporam się z taktykami na Dragon Soul dopisze do poradnika macra.

    Co do addonów sam używam tylko dbm, bartendera, satrina buff frames (taka uboższa wersja power auras), energy watch i raid checklist (o którym pisałem w poradniku petów).

    OdpowiedzUsuń
  3. Na 4.3 w sv gra się elegancko, 31k na Ultraxion LFR, tyle samo co w mm. Ale poradnik wymaga trochę zmian. Zanim je wprowadzę muszę potestować jeszcze grę z exp trapem zamiast black arrow.

    OdpowiedzUsuń
  4. A będzie szansa an poradnik BM? lubie to drzewko ale no na cata miewam nie raz pewne problemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy ten poprawiony Surv?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sv dziś w nocy. Bm? Hm... Dobre pytanie... :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam problem z Macrem do trapa
    Wszystko zrobiłem poprawnie tak jak pisałeś i daje macro i moja postać zamiast wykonywać polecenie to on rozmawia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapewne dałeś przez przypadek na początku spację :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie kiedy będzie poradnik do MM;]?

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno nie przed sesją ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Surag
    mam prośbę o macro, które bardzo sie przyda podczas walki na Warmasterze Blackhornie. Tam trzeba wielokrotnie zmieniać target, a będąc w SV nie mam automatycznego marka. Do rzeczy: makro które rzuci Hunters' Mark w momencie jak zacznę atakować kolejny cel.
    czy byłoby to tak:
    /cast Hunter's Mark
    /cast Auto Shot
    a może dodac trzecią linijkę aby na końcu wrzuciło Serpent Stinga? np
    /cast Serpent Sting.

    W każdym razie aby Hunter's mark był castowany automatycznie jak pójdzie auto shot

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, nie istnieje żadne macro które kliknie się samoistnie po stargetowaniu czy autoattacku, każde macro musisz samemu odpalić z klawiatury lub myszą.

    Alternatywą może być jednak macro które po kliknięciu będzie targetowało konkretny cel i od razu na niego zakładało marka, aczkolwiek problem jest taki że musiałbyś pod każdego adda napisać osobne macro.

    OdpowiedzUsuń
  13. jasne dzieki:)

    to może takie coś:
    /castsequence Hunter's Mark, Serpent Sting
    i wtedy klikam dwa razy i mam obie rzeczy nałożone, no chyba że znowu się mylę

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak nad tym myślałem :). Ewentualnie zastanawiałem się jeszcze nad macrem z assist, wtedy jednym kliknięciem targetowałoby cel jakiegoś bardzo ogarniętego dps i zakładało na niego marka, ale istnieje ryzyko, że ten bardzo ogarnięty dps nie zmieni targetu przed kliknięciem macra i stracisz gcd ;). Osobiście wole polegać na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie najlepsze profki dla huntera? bo nie moge sie zdecydowac. co dostaje z skiningu z leather workingu z engineringu itp :) pozradwiam yesyou.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszą obecnie profesja dla nas jest BS, daje 2 dodatkowe sockety w które możemy wsadzić 2 gemy 50 agi.

    Drugą z kolej moim zdaniem jest engineering, po za enchantem na pasek dającym tarczę absorbującą 20k dmg ma enchant na rękawice dający 480 agi na 10sec co minutę. Daje to średnią wartość 80 agi przez cały czas, ale pozwala też przetrzymać tego bosta przez chwilę i odpalić go w konkretnych sytuacjach, np na Burning Tendons na Spine of Deathwing.

    Profity z leatherworking, enchanting, inscription i alchemy są takie same i wynoszą 80agi.

    Pozostałe profesje dają zdecydowanie mniejsze bonusy. Jeśli dopiero zaczynasz polecałbym wziąć na początek 1 profesję zbieracką zależną od profesji głównej, a dopiero w przyszłości zmienił ją na drugą dającą bost do dps.

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, przy Alchemiku dostajemy flaszke na 4h zamiast 2h plus pare Agi do tej flaszki, u mnie wychodzi 480agi więcej z flaszką :) Dodatkowo mozna dodać macro z rapid fire, call windem plus potion z agi i ewentualnie agi z trinketu jak ktos ma.

    OdpowiedzUsuń
  18. Flaszka dla alchemika owszem trwa 4 godziny, ale daje 380agi, czyli 80 agi więcej niż bez alchemii, nie 480 ;).

    OdpowiedzUsuń
  19. proponuję mały update do rotacji LnL. Aktualnie można odpalać ES/ES/Shot/ES. Była zmiana mechaniki odświeżania dot i nie clipuje to dot przy 2 następujących po sobie ES. Trzeci niestety już się tak ładnie nie stackuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Była taka wcześniej, ale zmieniłem ja na rozdzieloną shotem ponownie ;). Teoretycznie puszczając 2xES pod rząd zyskujemy sekundę krótszy cooldown do następnego ES, ale w praktyce nie wykorzystamy go, bo procnie nam kolejne L&L które nam zresetuje cooldown na ES. Zysk żaden a ryzyko nadpisania jednego ticka zbyt duże.

    OdpowiedzUsuń
  21. no właśnie ryzyka nie ma już żadnego pod warunkiem, że odpalimy po sobie max 2ES. ES to mimo wszystko signature shot który daje procentowo najwięcej dmg i im więcej wciśniemy ich w walce tym lepiej. Trzeba poczekać na update FD bo nie chce mi się liczyć na kartce ;) Zresztą pewnie i tak wyszłoby podobnie znając życie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dołączam się do prośby stworzenia poradnika do BM. Ostatnio doszliśmy do wniosku w grupie że przydałby BM hunter.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cholender, może jestem idiotą, ale powiedzcie mi gdzie jest spell Call of the Wild?

    OdpowiedzUsuń
  24. To jeden z ostatnich talentów drzewka Ferocity Peta :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Skoro nie będzie poradnika w najbliższym czasie do BM, to może spróbowałbyś polecić drzewka talentów dla huntera i jego peta?

    OdpowiedzUsuń
  26. A gdybyś się czegoś takiego podjął to zaznacz też talenty które można by zamienić na inne. Sorry za podwójny post.

    OdpowiedzUsuń
  27. http://www.wowhead.com/talent#cfhfckGzRRofMZzb:oszcfZ0M

    Build + glyphy

    http://www.wowhead.com/petcalc#mdd00ssz0hoRb

    Build dla peta


    Za mało grałem w tym specu żeby rozprawiać o różnych wariacjach talentów. Te buildy są ułożone na podstawie porad z elitistjerks :).

    OdpowiedzUsuń
  28. A jak wygląda Top 3 Damage Abilities u hunter?
    Bo zauważyłem że u mnie coraz częściej to wygląda tak:
    1.Explosive Shot
    2.Cobra Shot
    3.Auto Shot

    I tak się zastanawiam czy nie powinno to wygladac troche inaczej.
    Top 3 z walk raczej statycznych typu Ultraxion hc, baleroc hc, yor'shajhc.

    OdpowiedzUsuń
  29. I właśnie tak to wygląda, ewentualnie es->auto->cobra, wszystko zależy od crytów, proców l&l, thrill of the hunt itp ;).

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ciekawi was jak sobie radzicie na tle "populacji" polecam stronkę: http://raidbots.com/epeenbot/ jeśli ktoś jeszcze nie zna. Warunek - musicie być na world of logs.

    Rozkład dmg jak najbardziej prawidłowy na single target: EX ~40%/CS~15%/AS~15%/ArC ~12%/BA ~7%. Do tego Uptime debufów: HM ~100%/SS~100%/BA ~75%/EX ~50% (wartości maksymalne). Jeśli te wartości są znacznei niższe to oznacza to "dziury" w rotacji lub nieefektywne zarządzanie focus lub niedostosowanie rotacji do możliwych zdarzeń (np. fading light/hour of twilight na ultra - z timerami można znacznie ułatwić sobie zaplanowanie i dostosowanie rotacji) , na niektórych waklach w zależności od przydziału może być inaczej np. Yor'sahj: ExP 22%/MS 15%/ISS 15%/AS 11%/CS 11% - będzie więcej czarnych ooze = większy dmg z AoE (multi, imp. serpent, explosive trap)

    OdpowiedzUsuń
  31. Powiedzcie mi jak sobie zbindować te aspekty, tak żeby je jak najsprawniej zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja zbindowałem je pod scrollem, imo bardzo wygodnie :) W górę Hawk, w dół Fox, a przybliżanie kamery które wcześniej tam było zbindowałem w alt+scroll.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, jak tam teraz z DPS u huntera? Ja majac ilvl407 robie na Ult10hc ok. 43-45k dps. To dobry wynik? Bo jak sprawdzam world of logs i widze kolesia ktory robi 57k to sie zastanawiam co robie zle, ze odstaje od typa o cale 12k.
    I jak to jest teraz z LnL? Niektorzy pisza, ze najlepiej jest walic exp>exp>cobra/arc>exp inni, ze exp>cob/arc>exp>exp.
    Za wszelka pomoc bede z gory wdzieczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Typ o którym mówisz po pierwsze ma nick pisany krzaczkami, a azjaci od urodzenia kręcą 60k dps :P.
    Na poważnie: ich walka z Ultraxionem trwa 2.5 minuty, co sprawia że większy procent walki spędził na dps'owaniu na odpałkach i hero co bardzo potężnie podbija jego dps. Po drugie miał na sobie dark intent, dostawał od rogala ToTy a od DK Unholy Frenzy... Był cały czas doładowany przez przekupionych kumpli z party. Nie sugerowałbym się topowymi logami bo te najczęściej są nagięte w ten właśnie sposób. 45k na 10HC to dobry wynik.

    Co do LnL, bez różnicy czy dwa exp shoty będą na początku czy na końcu, zabierze to dokładnie tyle samo czasu i zada tyle samo dmg.

    OdpowiedzUsuń