wowhead

sobota, 26 listopada 2011

Stare talenty w MoP

Blizz w końcu na swojej stronie opublikował rozszerzenie drzewek talentów w MoP. Tak jak pisałem wcześniej, to co teraz jest stałym niezmiennym szkieletem drzewka w nowym dodatku zostanie zamienione na automatycznie przyznawane pasywne bonusy. Jednakże martwi mnie brak kilku kluczowych talentów... Przyjrzyjmy się bliżej temu co mamy.

Nowy kalkulator talentów znaleźć możemy tutaj.
Usunięto wszystkie talenty dające pasywne bonusy do dps, co mnie nie dziwi, ale tych które wprowadzały do walki pewną losowość także nie zostało zbyt wiele.


W mm zostało się:
 

Z największych zmian to: brak Improved Steady Shot. Oni naprawdę chcą pozbyć się głównej mechaniki dps’owania w mm? Utrzymanie buffa często wymagało naprawdę reagowania na bieżąco na zaistniałą sytuację. Bez niego granie w mm strasznie się uprości.
Trochę brak Rapid Recuperation, Rapid Killing, Efficiency i Termination. Nie były to typowe spelle dające pasywny bost do dps, jednak nieco zmieniały sposób w jaki musieliśmy dps’ować aby nie marnować nadmiaru focus. Brak Go for the Throat i Sic’Em! Sprawi, że będziemy musieli w talentach peta zrezygnować z Wild Hunt na rzecz Shark Attack. O ile te nie zostaną zmienione jak nasze.


W sv talenty które zostały to:


Widzimy brak Sniper Training. Z jednej strony będziemy bardziej mobilni, ale utrzymanie buffa było ciekawym elementem gry w sv.
Wycięte zostało sporo talentów dają pasywny bonus do dps Patching, Improved Serpent Sting, Point of No Escape, Resourcefulness, Toxicology, Noxious Stings. Stawianie ice trapa na aoe straci sens, nie trzeba będzie się martwić o utrzymanie serpent stinga przy aoe.


W bm zostało nam:


Przyznaję szczerze ze w tym specu nie grałem całe wieki, ale nie sądzę aby usunięcie Improved Kill Command, One With Nature, Bestial Discipline, Longevity, Killing Streak i Ferocious Inspiration znacząco wpłynęło na sposób dpsowania.


Co dostaniemy w zamian? Poza nowymi talentami jeden pasywny bonus dla wszystkich speców:
• Focused Aim: redukuje pushback Steady Shota i Cobra Shota o 70%.


Ogólnie widać, że drzewka dostały dość drastycznie pocięte prowadząc do uproszczenia klasy i rotacji przez pozbycie się wielu talentów wprowadzających losowość. Nie jestem z tego faktu ani trochę zadowolony, wręcz jestem zawiedziony tymi uproszczeniami. Zaprezentowane umiejętności nie są tymi ostatecznymi. Po pierwsze brakuje w nich umiejętności na lvl 85-90, po drugie nie ma w nich Disengage. To ostatnie to na pewno przeoczenie, w końcu posiadamy 3 talenty wpływające na ten spell. Mam nadzieję, że Improved Steady Shot również jest przeoczeniem. Czekamy na ogłoszenie nowych umiejętności, postaram się o nich napisać od razu kiedy wyjdą na światło dzienne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz