Kolejne zmiany w naszych umiejętnościach spłynęły na betę wraz z najnowszym buildem, a z nimi pierwsze informacje o naszych przyszłych bonusach setowych. Powiem krótko, jest dobrze! :)
Bonusy setowe T14:
- 2xT14 Bonus: Twój Kill Command zadaje X% więcej obrażeń, Chimera Shot 15% więcej obrażeń, a Explosive Shot 5% więcej obrażeń.
- 4xT14 Bonus: Wydłuża czas trwania Bestial Wrath o 6sec, zwiększa ranged attack speed dawany przez Steady Focus o dodatkowe 10% i zwiększa szansę na to, że Black Arrow procnie Lock and Load o dodatkowe 20%.
Widać od razu, że w tym contencie Blizz postanowił po raz pierwszy zaprojektować nam różne bonusy dla rożnych speców. Nie raz zdarzało się wcześniej, że niektóre spece czerpały mniejsze korzyści z bonusu setowego niż inne. Tym sposobem łatwiej jest zaprojektować takie sety które usatysfakcjonują wszystkich zapaleńców twardo trzymających przy ulubionych specjalizacjach.
Warto przyjrzeć się dokładniej bonusowi dla BM, 6 sec więcej to aż 60% dłuższy Bestial Wrah, to nie byle co. Po za tym, można wykorzystać tą setówkę w niekonwencjonalny sposób w przyszłych rajdach, czy nawet dodatkach. Załóżmy że w kolejnych contentach, np T15 będziemy grać w BM. Sztuczka polegałaby na tym, że przed bossem zakładamy na siebie 4 części T14 i sekundę przed samym pullem odpalamy Bestial Wrath po czym macrem zmieniamy zakładamy na siebie normalny sprzęt. Dzięki temu nasz pierwszy Bestial Wrath w walce trwa o połowę dłużej. Gra warta świeczki zwłaszcza, że w pierwszych sekundach walki mamy prepota i zazwyczaj procają nam wszystkie triny itp. Warto więc będzie zachować te sety na przyszłość.
Zmiany w umiejętnościach:
Skille ogólne:
- Arcane Shot - Teraz kosztuje 22 focus, zmniejszone z 25focus.
Beast Mastery:
- Go for the Throat - teraz ma dodatkowy efekt, trafienie krytyczne z Arcane Shot redukuje koszt focus następnego ataku peta o 100%.
- Kill Command - podstawowe obrażenia zostają zwiększone o 12.5%
Marksmanship:
- Aimed Shot - Teraz zadaje 160% weapon damage, zwiększone z 90%. Dodatkowe obrażenia również zostają zwiększone, o 100%.
- Chimera Shot - Teraz kosztuje 44 focus, zmniejszone z 50.
- Rapid Recuperation - nie regeneruje już focus kiedy zdobędziesz Rapid Killing.
Survival:
- Black Arrow - Działa ponownie jak na 4.3. Kosztuje 35 focus, ma 30sec cooldown i dzieli cooldown z ognistymi pułapkami. Dot zadaje 5190 damage przez 20sec.
- Explosive Shot - Teraz kosztuje 44 focus, zmniejszone z 50 focus.
- Lock and Load - Ponownie procuje z Explosive Trap.
- Serpent Spread - Oddano ten usunięty wcześniej skill. Na cele trafione twoim Multi Shot nakładany jest Serpent Sting.
- Trap Master - Ponownie działa na Black Arrow.
Skille peta:
- Growl - generowany threat zostaje zwiększony o 11%.
Talenty:
- Call Beast - Teraz nazywa się Dire Beast. Dodano nowe wyglądy bestii.
- Power Shot - Teraz ma 3sec cast time, zwiększone z 1,5sec i zadaje 400% weapon damage plus 100% weapon damage wszystkim wrogom pomiędzy tobą a celem, zwiększone z 100% + 25%.
- Silencing Shot - Teraz ma 40 jadrów zasięgu, zwiększone z 35 jardów.
Glyphy:
- Glyph of Distracting Shot - Twój Distracting Shot tauntuje cel na twojego peta zamiast na ciebie.
- Glyph of No Escape - Nie działa już z Ice Trap.
Większość zmian to tylko kosmetyczne poprawki w balansie. Najbardziej cieszy mnie powrót Serpent Spread oraz zmiana w Glyph of Distracting Shot. Dziś przyjrzę się nowym wyglądom bestii i zamieszczę screeny.
Wie ktoś może o co chodzi z nowym racialem trolla? Co da hunterowi expertise?
OdpowiedzUsuńHunter na MoP oprócz hit-capa będzie musiał zadbać o expertise-cap :/. Ta zmiana miała ułatwić projektowanie gearu dla hunterów i ench szamanów...
OdpowiedzUsuńSesja się powoli kończy, niedługo wracam do blogowania :).