Po pierwsze dostaniemy możliwość wyboru dowolnego drzewka talentów spośród Ferocity, Cunning, Tenacity na dowolnym pecie. Zawsze chcieliście rajdować z ukochanym żółwikiem? Nie ma problemu, wybieracie mu talenty Ferocity i bierzcie go na rajd.
Po drugie build który wybierzemy petowi nie podlega żadnym zmianom, to znaczy nie dostaniemy żadnych punktów do rozdania, żadnych umiejętności do wyboru. Każdy z trzech buildów zawierać będzie kilka umiejętności pasywnych i kilka aktywowanych. Ale nie co co płakać, bo tak naprawdę w chwili obecnej także nie mamy żadnego wyboru w rozdawaniu talentów, bo każda próba zmiany czegokolwiek w jedynym słusznym buildzie zaowocuje spadkiem dps.
Każdy z petów bez względu na wybrane drzewko otrzyma następujący zestaw umiejętności:
Podstawowy atak (Bite / Claw / Smack)
Avoidance
Cower
Growl
Oprócz nich po wyborze drzewka dostaniemy jeden z następujących zestawów umiejętności:
Ferocity
| Cunning | Tenacity |
Dash Heart of the Phoenix Rabid Spiked Collar | Dash Boar Speed Bullheaded Cornered Roar of Sacrifice | Charge Blood of the Rhino Great Stamina Last Stand Thunderstomp |
Po umiejętnościach widać, że poszczególne drzewka będą ściśle zdefiniowane do kolejno dps, pvp, tankowania.
W końcu będę mógł rajdować każdego bossa ze swoim ulubionym sporebatem ,,Bacikiem" bez obaw o jego dps. A czy wy macie jakieś swoje ulubione pety które zawsze chcieliście zabrać na rajd? :)
Pytanie: Czyli pet talent system jest już zupełnie pozbawiony personalizacji? Jedyny wybór to cunning, tanacity i ferocity - a resztę robi system?
OdpowiedzUsuńJeśli tak, z deka słabo.
Tak właśnie napisałem w akapicie zaczynającym się od "po drugie" :).
OdpowiedzUsuńYESSSSS! w koncu bede mogl spokojnie grac z moim wieprzem 'PanzerHam' :D http://wow-petopia.com/look/boarskinbluearmored.html :)
OdpowiedzUsuńDla mnie trochę ubogo, ale cóż zrobić... Ale będę mógł zabrać swojego magmowego zółwia w DPS specu :D
OdpowiedzUsuńWarp Stalker, zółw, i przede wszystkim mewa z Tol Barad :D
OdpowiedzUsuń